Značka Míša expanduje z mrazáku do lednice a uvádí na trh chlazený dezert Míša Tvarohový Mls

7. 4. 2021

Mrazák však začal být Míšovi malý. A protože je tvaroh jako jedna z oblíbených českých ingrediencí zastoupen zejména v chlazených výrobcích, rozhodl se letos Míša vstoupit na trh s chlazenými tvarohovými dezerty.

Vznikl tedy Míša Tvarohový Mls, jenž ale na svět nepřichází na stejném místě jako zmrzlina Míša. Současná výroba nanuků v Kožichovicích u Třebíče se totiž specializuje pouze na výrobu mražených krémů. „Pro Míša Tvarohový Mls jsme hledali jiného vhodného partnera, schopného splnit naše vysoké nároky – na plnou tvarohovou chuť, sametovou konzistenci, čisté složení výrobku i na recyklovatelnost obalů. A nejen to. Prioritou bylo také použití kvalitních surovin od českých farmářů. Podařilo se nám propojit se s mlékárnou OLMA, která si svým působením na trhu od roku 1967 zakládá na podobně dlouhé tradici jako značka Míša. A jelikož OLMA sdílí stejné hodnoty, rychle jsme se dohodli na vzájemné spolupráci,“ říká Lenka Adámková, marketingová manažerka značky Míša.

OLMA je dlouhodobě lídrem ve výrobě inovativních mléčných výrobků se zaměřením na čerstvé produkty s velkým množstvím benefitů zdravé výživy. „Kvalita, poctivost, snaha posunout hranice dobrého na ještě lepší – to je motorem, který nás pohání kupředu. Proto jsme s nadšením přijali výzvu a kývli na spolupráci při tvorbě tvarohového Míši, abychom tohoto legendárního medvídka pustili dále do lednic našich domácností. A jelikož si Míša zaslouží jen to nejlepší, pečlivě jsme jej v OLMĚ připravili v té nejlepší a nejlahodnější podobě jakou lze vytvořit. Díky umu našich mlékařských mistrů a tradičnímu postupu výroby založeném na šetrném zpracování regionálního mléka nejvyšší kvality se zrodil Míša Tvarohový Mls a věřím, že pro Vás bude skutečným mlsem stejně tak, jako je již léta jeho „zmrzlý“ bráška“ dodává Martin Krystián, generální ředitel mlékárny OLMA, a.s. 

Míša Mls je dostupný ve dvou variantách: Tvarohový, unikátní svým složením, kde není nic navíc – jen hora tvarohu, čerstvá smetana ke zjemnění a troška cukru. Uspokojí ty nejnáročnější – obsahuje totiž 70 procent tvarohu, to znamená nejvíce ve své kategorii. Čokoládový Míša Mls má kromě toho na dně čokoládovou vrstvu, která přesně kopíruje chuť zmrzliny Míša. To vše bez konzervantů, sladidel, aromat a barviv. Neobsahuje lepek a je zdrojem bílkovin. Kromě toho potěší i ekologicky smýšlející strávníky –  jeho obal je složen z recyklovatelných materiálů, obsahuje pouhé tři gramy plastu a papírový přebal je vyroben z recyklovaného materiálu.

 

Míša tvarohový mls

 

Historie oblíbeného nanuku

MíšaMíša vznikl v roce 1962, původně měl tvar kvádru a byl zabalený v pergamenovém papíru s bílým ledním medvědem. Na přelomu 60. a 70. let se přesunula výroba do Zdounek u Kroměříže, kde Míša získal podobu, v jaké ho známe dnes: dřívko, kakaová poleva a velikost 55 ml. V roce 2006 značku koupila společnost Unilever od české firmy Alima. Tvarohový Míša je stále nejoblíbenější, ale stále větší popularitu si získávají ovocné varianty. Každý rok se prodá 25 milionů kusů Míšů.

Historie mlékarny OLMA

Mlékárna OLMA byla založena v roce 1967 a vybudována jako nejmodernější zařízení u nás. Již více než 50 let udržuje trend inovací a tradičními postupy na špičkových zařízeních vyrábí čerstvé mléčné výrobky s vysokou přidanou hodnotou výživových benefitů. Uvedla na trh řadu dnes již kultovních značek jako je Florian, Pierot, Klasik nebo dětská řada Olmíci. Výrobně se soustředí na široké portfolio čerstvých a zakysaných výrobků od čerstvého mléka, smetan, másel, jogurtů, smetanových dezertů, pudinků až po delikátní zrající sýry s ušlechtilou plísní na povrchu.

 

Mlékárna OLMA

DALŠÍ ZPRÁVY