Týdeník TÉMA slaví druhé narozeniny a vydává mimořádný speciál

24. 10. 2016

Během pouhých dvou let na trhu se TÉMA mezi zpravodajskými týdeníky stalo suverénní jedničkou v pultovém prodeji a předstihlo dlouhodobě zavedené tituly jako Reflex, Instinkt, Týdeník Květy, Respekt či Týden.

 „Týdeník TÉMA předčil naše očekávání nejen prodejně, ale také inzertně. Klienti dostávají stále efektivnější zásah díky tomu, že prodeje i čtenost stále rostou a ceny inzerce se nemění. Navíc prodaný náklad stojí z 90 % na předplatném a pultových prodejích tištěné verze,“ říká František Nachtigall, ředitel strategického rozvoje mediální skupiny MAFRA.

„Když jsme TÉMA v roce 2014 zakládali, postavili jsme jeho skladbu na jednoduché filozofii: hlavně tam musí být čtení. Tedy velké osobnostní rozhovory. Široký záběr. Silné příběhy. Snaha ptát se a jít do hloubky, do detailů. Informace, ale i emoce, neboť jen tak je ten obraz pravdivý. Jen tak je to feature story – vzrušující příběh s pozadím. Nabídnout silný čtenářský prožitek, to je absolutní základ úspěchu. Aby každý ze čtenářů vnímal týdeník TÉMA jako hodnotu „můj čas pro mě“. A že je čtenářů stále víc, nám v redakci dává naději, že se to, alespoň občas, daří. Protože právě čtenáři jsou ti nejvyšší soudci úspěchu, či neúspěchu každého média,“ říká Zdeněk Šustr, šéfredaktor týdeníku TÉMA.

Průměrný prodaný náklad týdeníku TÉMA dosahuje téměř 55 tisíc kusů a čtenost je 116 tisíc čtenářů na vydání. Nejúspěšnějším vydáním bylo letní dvojčíslo z letošního července, s celkovým prodejem přes 70 000 výtisků. Na českém trhu se dohromady prodalo více než 3,5 milionu kusů týdeníku TÉMA