PENAM tvoří příběh pečiva

19. 10. 2017

Značka PENAM prochází začátkem podzimu zásadní vizuální změnou. Po jarním faceliftu loga značky, který vznikl přímo ve spolupráci se zaměstnanci pekáren, přicházejí na trh i výrobky ve zcela nových obalech. Současně byly spuštěny nové webové stránky a na silnice vyjely stovky aut s novými polepy. To vše provází intenzivní reklamní kampaň v médiích (print, POS, online a sociální sítě) a seriál zajímavých videoreceptů zaměřených na méně tradiční využití pečiva a mouky v kuchyni se CSR podtextem.

PENAM dostal úplně nový impuls do svého života. Klíčovým sdělením se staly pekařské ruce držící pečivo a motto "Pečeno s láskou z českého obilí". Tento motiv provází celou kampaň a přináší zcela novou symboliku v naší pekařině. Přes všechny moderní technologie se z PENAMu totiž nevytrácí poctivé pekařské umění. Pojícími prvky všech použitých vizuálů jsou i nové fonty, pečeť s důrazem na českost a v neposlední řadě propracovaný příběh pečiva. Ten zobrazuje cestu pečiva od zrnka obilí až po spokojeného zákazníka, u kterého příběh pečiva dostává ten pravý smysl.

Celý koncept vznikl v kreativním týmu PENAM a byl dokončen v agentuře Klak & Son.