Mediální skupina MAFRA dnes rozšiřuje své portfolio o web Denní Expres

15. 9. 2015

„V segmentu zpravodajství patříme ke klíčovým hráčům na trhu a naším cílem je obsadit i segment zábavy. Proto jsme přinesli něco nového, co bude čtenáře nejen bavit číst, ale co budou moct i spoluvytvářet,“ říká strategický ředitel mediální skupiny MAFRA František Nachtigall.  
V týmu Expres.cz jsou zkušení, renomovaní redaktoři jako Karen Mchitarjan, Kateřina Pifflová nebo hlavní editorka Barbora Koukalová, ale i sociální blogeři, kteří hýbají společenským názorem. Zprávy tvoří a přinášejí hlavně tzv. „facebookové  děti“. „Nechceme být jen redaktoři, kteří něco popisují, chceme být odvážní producenti obsahu, interpretovat kauzy, být aktivní součástí sociálního dění. Pro Expres.cz  je autoritou a elitou facebookový status nebo obrázek na Instagramu a trendy si určují sami čtenáři“ říká šéfredaktor Expres.cz Petr Konečný (dříve Blesk.cz).
Expres.cz nabídne například štítkování, malou každodenní hru, která nemá na českém internetu obdobu. Svůj názor ke každému článku může čtenář vyjádřit emocí - originálním emotikonem.
„Do sítě vrhnete téma a jen čtenář rozhodne, jestli je to téma jen dobré, nebo super, nebo fail, nebo jen haha. Tím vznikne jakási řetězová reakce a čtenář je součástí výběru obsahu dne. Má chuť se vracet, kontrolovat svůj mandát.“ dodává Petr Konečný.