Fatra spouští novou kampaň „Jsme s vámi, když…“

26. 9. 2017

S výrobky společnosti Fatra se setkáváme každý den a nová komunikační kampaň nám to má připomenout. Cílem je zvýšit povědomí nejen o značce samotné, ale také o jednotlivých produktech z dílny této ikony českého plastikářského průmyslu.  

„Jsme s vámi, když…“ – to je ústřední heslo kampaně, která má 2 cíle: představit společnost jako perspektivního zaměstnavatele a jako tradičního českého výrobce, jehož produkty vstupují do každodenního života nás všech - když stavíme, nakupujeme, bydlíme, jdeme do školy, trávíme spolu volný čas apod.     

Kampaň bude zahájena v nadcházejících dnech a potrvá až do prosince tohoto roku. Využita budou online média, ale i tištěné deníky a magazíny. Fatra se zaměří také na využití vlastních komunikačních kanálů – responzivního webu, facebookového profilu a LinkedIn. Kampaň je zaměřena na zvýšení povědomí o značce Fatra, takže cílí na B2B i B2C skupiny. Společnost Fatra počítá s pokračováním komunikačních aktivit i v roce 2018, kdy se kampaň posune od korporátní prezentace více ke komunikaci značky v produktové rovině.
Na nové kampani „Jsme s vámi, když…“ společnost Fatra spolupracuje s agenturami Comtech Can a ABBBA, využívat bude také inhouse týmu.

Fatra se chce soustředit na koncové zákazníky

„Jsme významným zaměstnavatelem v regionu s rozsáhlou výrobkovou strukturou. Od špičkových produktů přes výrobky denní potřeby až po specializované zakázky na míru. Veřejnost si nás ale s produkty příliš nespojuje. Přitom lidé s Fatrou doslova žijí každý den – v práci či ve škole chodíme po podlahách Fatra, o izolaci střech nad našimi hlavami se stará paropropustná fólie Fatra, dětem na tváři vykouzlí úsměv nafukovací hračky od Libuše Niklové, které se ve Fatře vyrábí už 60 let. A tak bych mohl pokračovat ještě dlouho. Doteď jsme se v komunikaci zaměřovali hlavně na obchodní partnery, což novou kampaní měníme a chceme se dostat více do povědomí koncových zákazníků. Fatra je prémiovou značkou a rozhodně si to zaslouží,“ vysvětluje Pavel Čechmánek, generální ředitel společnosti Fatra. Kampaň bude dle jeho slov mixem korporátní, produktové a HR prezentace.

 

O společnosti Fatra

Historie značky Fatra se začala psát před 82 lety. Společnost založil J. A. Baťa. Firma se od té doby drží strategie věnovat pozornost nejen rozvoji v oblasti výrobních technologií a lidských zdrojů, ale také rozvoji dobrých vztahů s okolím. Proto je Fatra partnerem projektů ve školství, sportu a v dalších oblastech, které vstupují do každodenního života lidí, podobně jako výrobky Fatra. Ta je díky tomu právem považována za jednoho z největších a nejvýznamnějších zaměstnavatelů v regionu. Fatra je členem koncernu AGROFERT a v současnosti zaměstnává více než 1300 pracovníků ve výrobních závodech v Napajedlích a Chropyni. Své produkty společnost dodává do celé řady oborů, např. do stavebnictví, potravinářství, zdravotnictví, galanterie či elektroprůmyslu. Produkce z 2/3 směřuje za hranice České republiky do více než 50 zemí světa.

 

Ukázky z kampaně