AGROFERT k LOH v Riu spouští hravé #holezadky

14. 7. 2016

Kreativní koncept kampaně s leitmotivem „AGROFERT nenechá české sportovce s holým zadkem“ vymysleli pro firmu studenti Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

„Partnerem Českého olympijského týmu je AGROFERT již řadu let. Chtěli jsme o tom dát více vědět, ale určitě ne formou patetické kampaně, jakých se před olympijskými hrami vždy vyrojí celá řada. Pomocí soutěže jsme hledali vtip a hravost a nakonec jsme jako nejlepší vybrali návrh studentů marketingu z Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně,“ uvádí ke kampani Kateřina Kuchařová, ředitelka divize komunikace AGROFERTu.

Kampaň AGROFERTu k letním olympijským hrám má „předpremiéru“ dnes, ve čtvrtek 14. července 2016, na festivalu Colours of Ostrava. „Kde je lepší příležitost k prezentaci zábavných spotů než na akci, kam se lidé přišli bavit?“ dodává Kuchařová.

Jádrem kampaně jsou dva 20sekundové spoty se sportovci, kteří se ocitnou na sportovišti nazí. Nakonec se však ukáže, že jde jen o pouhý sen. „Téma je jasné – díky naší podpoře nejedou čeští sportovci do Ria lidově řečeno s holým zadkem. V jednoduchosti je síla, takže když nám studenti Adriána Nezvalová a Jan Pavliš poprvé prezentovali svůj nápad, měli jsme téměř hned jasno, že tuto kampaň chceme realizovat. Po schválení konceptu ze strany Českého olympijského výboru jsme se zlínskou univerzitou spolupracovali i na natáčení spotů. Studentská produkční společnost Kouzelná animace do natáčení zapojila mj. budoucí režiséry, animátory, produkční a další budoucí profesionály filmového průmyslu. Příprava kampaně od A do Z trvala prakticky celý akademický rok 2015/16,“ přibližuje Kuchařová.

Kampaň má svoji microsite www.holezadky.cz, profil na Instagramu a pracuje s hashtagem #holezadky. Potrvá od 14. července do 21. srpna 2016 a se spoty se diváci setkají primárně online (YouTube, české zpravodajské, zábavní a videokanály), okrajově i v OOH. „Cílem kampaně je zvýšení povědomí o partnerství AGROFERTu s českými olympioniky. Stavíme na neotřelém tématu a věříme, že se bude líbit a bude bavit. A kdo ví, třeba olympijští fanoušci pod hashtagem #holezadky na sociálních sítích i ukáží, že v tom naše sportovce nenechají... ;-)“ uzavírá Kuchařová.