Koncern AGROFERT se distancuje od reportáže Sabiny Slonkové, která kryje podezřelé obchodní machinace

18. 10. 2017

Reportéři Slonková a Kubík v posledních dnech publikují na portálu Seznam.cz reportáže o podnikání společnosti KM Plus, jež mělo skončit mj. kvůli údajné spojitosti s koncernem AGROFERT. Bližší pohled na celou událost ale ukazuje úplně jiný obrázek.

Slonková s Kubíkem totiž ve své reportáži kryjí a glorifikují společnost, která se měla dopustit dotačního a karuselového podvodu, jak ostatně vyplývá z veřejně dostupných zdrojů portálu justice.cz: https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=29571577. Z těchto zdrojů je možné vyčíst i výsledky hospodaření či počet zaměstnanců a jejich ohodnocení. Insolvenční řízení proti KM Plus je k dispozici na https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=80F700E84D27412D827BA135D2E70FE9.

Koncern AGROFERT se proto důrazně ohrazuje proti tvrzení dvojice reportérů, kteří se do celé kauzy snaží AGROFERT zaplést, zřejmě s ohledem na bývalého majitele koncernu a blížící se parlamentní volby. Že Sabina Slonková kryje podivné podnikatelské praktiky přitom není novinkou, podobně se chovala již v případu Milana Sládečka. Zarážející však je, že tímto případem operuje pan Zaorálek, lživě obviňuje AGROFERT z účasti v případu a využívá ho ve svém předvolebním politickém boji.