V soutěži Marketér roku 2016 získaly ocenění dvě společnosti koncernu AGROFERT

19. 5. 2017
Cenu Zlatý delfín získal PENAM, ocenění Malý delfín putuje do PAPEI

Soutěž Marketér roku vyhlašuje Česká marketingová společnost. K oceněným za rok 2016 patřil Jaroslav Kurčík, generální ředitel PENAM, který si odnesl cenu Zlatý delfín za rozvoj produktové politiky a úspěšné řešení interní i externí komunikace společnosti. „Dík patří hlavně všem kolegům z marketingu, kteří se nebojí dělat věci jinak a po svém. Jsem rád, že jsme spolu značku Penam posunuli tak daleko a patříme mezi nejlepší,“ uvedl při předávání ceny Jaroslav Kurčík.
Další ocenění převzala Martina Bauerová, vedoucí komunikace a marketingu PAPEI, a to za marketingovou strategii podporující novou koncepci produktu a komunikace. "Ocenění se týkalo marketingové komunikace Pražského řeznictví. Jde o skvělý projekt, pracují tam perfektní lidé a bez této kombinace bychom na Marketérovi roku nebyli. Pražské řeznictví si díky svým kvalitám a lidem,kteří pro něj pracují, ocenění stoprocentně zaslouží," dodává Martina Bauerová.

Zde najdete výsledky celé soutěže Marketér roku 2016.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Martina Bauerová přebírá ocenění Malý delfín